top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

עם הבגרות מגיעים גם לשלמות

כשהייתי צעירה הייתי מקפידה מאד על איפור מוקפד, ביגוד יוקרתי ומסתובבת עם נעלי עקב מכאיבות לאורך ימי עבודה ארוכים . היה לי חשוב להיות מטופחת מכף רגל ועד ראש בכל מקום אליו הייתי הולכת. מאות אלפי שקלים זרמו לנהר הזה. בגדים בלי סוף, מוצרי קוסמטיקה, אפילו מכוני שיזוף . עשיתי את כל זה כי הייתי חסרת בטחון. כמובן, אני מבינה זאת בדיעבד. אף פעם לא הרגשתי זו שנראית מצוין בשנייה שהיא קמה , זו שמהממת עם הגולגול למעלה הטרנינג והנעלי ספורט. היום, נדיר שתתפסו אותי במשהו אחר מאשר הנעלי ספורט שלי. גם לפגישות עסקיות אני הולכת עם נעליים שטוחות או עקב קטן שנוח לי ולא מתאמצת יתר על המידה. בעיקר, אני מרגישה יותר בנוח עם עצמי כפי שאני . לא מרגישה צורך לתקן , לכפות , ללטש . כמובן שיש לי הרבה דברים שהם לא מושלמים בעייני. לוקח זמן לקבל את שינויי הגוף , וגם אם הם בלתי נראים מבחוץ ,האמינו לי שהם ישנם. היום אני יודעת ששגרת הטיפוח שלי מתחילה מבפנים , עם תזונה בריאה, עם תוספי מזון שאני מקפידה לקחת, עם שגרת טיפוח רגועה , שמתאימה לאורך החיים שלי ולא מצריכה ממני יותר מידי. והחיים, הרבה יותר רגועים ושלמים .


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page