top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

מיכאלה ילדת אהבה שלי

מיכאלה סיפור אהבה שלי. להרות את מיכאלה היה תהליך . הקרובים לי יודעים , שעבורי הדרך להריון הינה תמיד תהליך. בלילה אחד ,לאחר מספר שבועות שגיליתי שאני בהריון ,בשעה טובה , ממש בתחילתו של ההריון , חשתי כאבים בלתי יתוארים ,כאבים עזים וחדים. פוניתי באמבולנס לתל השומר , וגיליתי שהתפוצצה בתוך גופי חצוצרה שמאלית. תוצאה של התהליך שעברתי על מנת להכנס להריון . כבר החל דימום תוך בטני והוחלט לנתח אותי בבהילות על מנת להסירה . היא התפוצצה משום שהיה בתוכה עובר נוסף. חוץ ממיכאלה שהייתה בתוך הרחם. לא ידעתי אם אצא מהניתוח הזה עדיין בהריון . פחדתי והייתי בלחץ נוראי. אבל היה ברור שאין ברירה. שהניתוח חייב לקרות. כשהתעוררתי , הדבר הראשון ששאלתי הוא , מה עם העובר ברחם . כשהרופא ענה לי שההריון נשמר , הרגשתי לא פחות ממבורכת. הרגשתי שאלוהים נתן לי את המתנה הכי גדולה שאפשר לבקש. הקשר העוצמתי והחזק שנוצר ביני לבין מיכאלה עוד כשהייתה ברחם קשה לתיאור במילים. אני אוהבת את כל ילדיי כמובן . אבל פוסט זה מוקדש לילדת היום הולדת שלי שחוגגת במרחק שבועיים בלבד מאחותה הקטנה .הילדה הזו, שדרכה גיליתי , עולם חדש , של סובלנות והכלה של ילדת קסם , שעבורה סוכריה על מקל או טיול בפרדס , זה הדבר הכי הכי. דרכה גיליתי שאפשר גם צנוע, שלא צריך הכול חדש , שלא צריך הכול בגדול. דרכה גיליתי את האמא שאני היום, כי באמצעותה החלטתי, שאני רוצה להיות נוכחת הרבה יותר ממה שהייתי כשנעם נולד . שאני רוצה ללוות אותה בכל הדברים הראשוניים שהיא תעשה. וכשאנחנו מדברות גם היום, אני מרגישה שמולי אישה חזקה ועוצמתית , מנהיגה ממוקדת ואינטיליגנטית, בגוף של ילדה. ילדה אהובה וקסומה שלי. אני מאחלת לך את את כל העולם. את כל הטוב . שתשמרי על ליבך , שתהיי מוקפת תמיד באור ובטוב , באהבה והכלה וחמלה. אני תמיד לנצח אהיה פה עבורך. אוהב , אחבק , אלטף , אתן לך את העצמאות שאותה את תמיד מבקשת, את הכמיהה שלך לעשות הכול לבד מגיל קטן. את מדהימה אותי כל פעם מחדש ביכולת שלך לדאוג לכולם ולהיות המרכז , הדבק של אחייך. אוהבת אותך הכי שיש ותמיד אנצור בליבי את השנתיים הראשונות של חייך אשר חווינו יחד יום יום. מזל טוב ילדה יפה שלי . ❤


5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page