top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

ימים של הסתגלות 

אני לילך. אני אדם. אני טועה .אני מנסה , אני נכשלת .אני מועדת. אני עומדת . אני נפגעת. אני כואבת. אני שמחה. אני מעודדת. אני כועסת . אני מאוכזבת. אני הכול . הכול . אני לא מושלמת . אני מודה אני רחוקה מזה . אני לא מסוגלת .לפעמים אני מתייאשת. ואני לא מסוגלת. לפעמים אני חזקה ויש בי כוח לעוד . אני לומדת כל יום להשלים עם הפחות טוב שבי ,כמו עם הטוב . הם הכרחיים כדי לאפשר לי להיות מי שאני וכדי לצמוח ולגדול. לא פשוט לי להיות אמא .לא פשוט לא לשלוט במה שאני מרגישה ברגעים רבים של חוסר אונים שבהם כל מה שבא לי הוא לעזוב את כולם ולנסוע לקפה בבית קפה הסמוך. לא קל לי שהם דורשים עוד ועוד. אני בהודיה ענקית שאלוהים העניק לי ילדים .בהודייה ענקית על מי שהם ומה שהם , ולפעמים כל מה שבא לי הוא להיות מחוץ לבית עד 21 בלילה ולחזור רק שהם ישנים במיטה. איך זה יכול להיות? כי ככה זה, כי אנחנו בנויים מאלפי מיליוני רגשות מתנגשים. צרכים הפוכים. בזוגיות , בעבודה, במשפחה ובהורות . ואנחנו תמיד צריכים למצוא את הדרך להשלים עם מה שאין ולהודות ולהוקיר על מה שיש . אבל יש ימים , שאין מה לעשות, המשימה הזו מאתגרת. מאז התחילו המסגרות ונעם התחיל ללכת לביהס ומיכאלה לגן מועצה, הם חוזרים הרבה יותר מוקדם הביתה. זה נחמד וטוב רק שלפעמים אני ממש מתקשה למצוא להם תעסוקה בריאה שהיא לא מסך אז התחלתי במסע לברר איך כדאי לי לארגן את הסביבה שלהם כשהם חוזרים ויש לי הרבה ממצאים , כי התייעצתי וחקרתי את הנושא על כל אלו ועוד אפרט בפוסט נפרד . אוכל לומר שזה עושה חלק מהעבודה ומסייע לי מאד להעניק לילדים וודאות והבנה מה קורה בכל רגע

עם זאת עדיין ההגעה של כולם בשעה ככ מוקדמת מצריכה ממני וגם מהם איפוק רגשי ויכולת התחשבות, שכרגע פחות קיימת. אז אנחנו עובדים ומתפתחים יחד במטרה לצמוח ולהנות מהצהריים שלנו יחד. ובינתיים , יש ימים שהם ממש מוציאים אותי מדעתי כמו לדוגמא אתמול. ואני מסיימת את היום בתחושת כשלון עם איזו צביטה חזקה בלב שאולי אני לא באמת מצליחה לתת להם את כל מה שאני שואפת. אז אני יושבת וכותבת את כל מה שמרגישה, וחושבת עם עצמי איך מחר יכול להראות אחרת. וזה מאד עוזר ומרגיע.

🌸

#iglady#styleguide#fashionblogger_at#outfitinspiration#ootpost#everydayoutfit#girlwhotravel#weartravelgirla#travelblogger#darlingescapes#momswithcameras#iglady#ootdsubmit#fashiongalsz#parenthood#mystylediary#momootd#thehappynow##seekthemoment#honestmotherhood#motherhoodrising#myeverydaymagic#instamom#inspiremyinstagram#momswithstyle#humansofjoy#momsofinstagram#momstyle#momfashion#momwithstyle#livethelittlethings

39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page