top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

ניסים ונפלאות

חג הניסים והנפלאות . בחודש דצמבר 2015 הריתי עם מיכאלה. אחריי הרבה שנים במשרות תובעניות והרבה מאד שעות מחוץ לבית , פתאום הרגשתי מבפנים שאני רוצה להיות איתה לגדל אותה לחוות יחד איתה את הדברים הראשונים. ובמקביל הרגשתי שאני זקוקה לעולמות תוכן אחרים לגמרי מאחה שבהם עבדתי . אז החלטתי- ועשיתי. קמתי והתפטרתי מחברה מדהימה שבה עבדתי שהיו לי בה חברים אמיתיים שלעולם לא אשכח כמה משמעותיים הם עבורי. הרבה מאד גבות הורמו בשלב הזה 😏. סיימתי תואר שני במכון הטכנולוגי בעיצוב משולב , וילדתי את מיכאלה שלי בספטמבר 2016. שנתיים וחודש גידלתי אותה בבית . מה זה אומר לגדל בבית. ( על זה אפרסם גם סרטון ) זה אומר להיות שם בכל המצבים שבהם היא זקוקה לי. וכן, היו לה חברים :) היינו בגן שנקרא גן עם הורה. זהו גן שאליו מגיעים עם ההורים וישנן פעילויות רגילות של גן . וכן ,היא יודעת לחלוק , וחברותית ופתוחה להכיר כל אחד. המחשבה שאנחנו מגבילים את יכולות הילד שלנו אם נגדל אותו בשנים הראשונות שלו ונהיה שם איתו כמה זמן שיצטרך היא שגויה ככ . בפעילויות השונות בהן השתתפתי במסגרת החינוך הביתי, זכיתי להכיר הורים רבים שמחנכים בבית ויש להם ילדים עצמאיים ומדהימים. אחריי שנתיים וחודש ( ותינוקת קטנה שנולדה ) הרגשנו יחד שהיא מוכנה והסכמנו יחד שהיא תיכנס לגן , וההסתגלות אליו הייתה מדהימה . היא לא בכתה ,אלא רצה בבקרים בשמחה אל הגן . בינתייים הזמן עבר ואני המשכתי לי לתואר נוסף 🤷‍♀️ כי ככה הרגשתי שצריך מבפנים. באומנות בינתחומית באוניברסיטת תל אביב . והיום אני פועלת במטרה ליצור שותפויות בין עולם העסקים לעולם האומנות ובפרט בעולם הנדלן. אה , ומגדלת שלושה ילדודס 😛. אז למעשה מה שאני רוצה לומר בכל הפוסט הזה , כמה חשוב ללכת עם הלב , ולהקשיב לקול הפנימי שלנו. ולא להקשיב לכל מיני דעות ומחשבות של אנשים אחרים , אלא פשוט לזרום עם החיים והאהבות שלנו. ולהרגיש מסופקים ממה שיש לנו וממה שקיבלנו. הניסים והנפלאות שלי הם המשפחה שלי .וההחלטות והבחירות שאני מקבלת והפלא והחוויות שנוצרות בעקבותיהם וכולן חלקים קטנים ממסע גדול שהוא החיים. חג שמח ❤️ 📷:@alona.art.photo #thankfull #lovemyfamily #michaela#motherhood #dreams #come #true


88 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page