top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

מסע ההנקה



ההנקה היא תובענית, במידה ובחרת הנקה מלאה ללא שילוב וללא בקבוק , אין ספק שלא בחרת בדרך ״ הקלה״. לא תמיד ידעתי שארצה להניק , ולא ידעתי איך ארגיש עם העובדה שמישהו זקוק לי במאת האחוזים כדי לשרוד ובכדי להתקיים. אין דחיית סיפוקים, אין ימי חופש, אין הפרדה .

ואז גיליתי את הפלא שבהנקה. עולם קסום שבו התינוק שלי מחובר אליי , ניזון ממני , מתנחם באמצעות גופי. ההנקה מכילה בתוכה לא רק את התזונה, אלא את החיבור האינטימי, הבסיסי, הרגשי והעמוק ביותר שאפשר לבקש.

אני והתינוקות שלי לא נפרדים, גם לא לשעה במהלך החודשים הראשונים לחייהם , גם לא בבית החולים, גם לא בלילות . אני יודעת שבחרתי בחירה לא פשוטה ולה השלכות ומחירים , אבל כך בחרתי . וזה בסדר גמור גם לבחור אחרת . עבורי, זו המתנה הגדולה בעולם להיות מסוגלת להניק , ולהתחבר ככה פיזית, עם התינוק שעד לא מזמן היה עובר ברחמי. חיבור קדום ואינטואיטיבי , פלאי וקסום.

בתמונה רגע אחד מיני רבים כל כך , רגע ההתחברות שלי ושלה , בשקט שלנו , ביקום פרטי רך ומכיל.

צילמה ברגישות ודממה ,כאילו לא הייתה שם

https://www.alona-art-photo.co.il


33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page