top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

כעס הורי

הזעם ההורי. בואו נדבר על זה רגע, על החתול בשק. לכולנו יש זעם הורי. כולנו כועסים. לכולנו יש נקודת שבירה לפחות פעם ביום, אם לא פעמיים. ולפעמים היא יוצאת על הילדים, כי הם לא מפסיקים להציק , לריב , להפריע, להרעיש , ועוד ועוד. ולפעמים היא תצא על הבן זוג כי חסנו על הילדים. ולפעמים יום למחרת היא תצא על העובד/ קולגה שלנו , או על מישהו בכביש ברכב הסמוך. כי הזעם מצטבר ובסוף הוא יצא על מישהו. ואז יגיעו רגשות האשם, למה דיברתי ככה , למה לא יכלתי להתאפק, אני הורה גרוע, אני בת זוג נוראית. אני מנהלת מזעזעת. אני אישה כעסנית. מגדל שלם שבניתי על כמה אני רעה, רק בגלל שאיבדתי את הסבלנות. ובפעם העשירית שאמרתי לילד שלי די, זה כבר היה מלווה בצעקה ובאיום שאקח לו משהו שהוא אוהב . זה מעציב אותי שאני מגיעה למצב הזה, אבל זה אנושי, ואני חייבת לקבל את זה , שיש בי גם זעם וגם כעס , וחייבת ללמוד לשים גבולות ( להם וגם לי) ולהשאיר זמן גם לעצמי! ולתרגל נשימות, ויוגה , ומדיטציה, ובכלל להוסיף עוד שעה ביממה שתוקדש רק לי. אבל במקום זה אני אוכלת בעמידה ליד השיש , בין לבין מאכילה תינוקת ,בין לבין מחממת את האוכל לגדול ,בין לבין האמצעית צריכה פיפי והופס אני מאבדת את זה , מאבדת את עצמי. ואז גלגל חוזר מוצאת את עצמי שוב ... מוצאת את המרכז , מתאמצת עוד קצת, מחליטה שיום למחרת הדברים יהיו אחרת. ויודעים מה? אלו החיים. אלו החיים ההוריים. רצופים בשינויים , בעליות וירידות. הרי אם הכול היה בסדר כל הזמן, כנראה היה גם משעמם. אני משתדלת טיפה פחות לכעוס עליי ועליהם ויותר לנסות לנהל את הכעס ההורי הזה ולתעל אותו למקומות של שיפור אבל האמת, לא תמיד מצליחה. פודקאסט אדיר מחונן ונפלא של עינת נתן מדבר על זה! ממליצה לכם לשמוע, מצרפת לינק ... שבת שלום, יום יוגה נעים , ונשימה טובה😍 https://soundcloud.com/einatnathan/ep30 יופיע גם בביו שלי בעמוד האינסטגרם

מצלמת אותנו ברגעינו הטובים יחד @alona.art.photography #momswithcameras#parenthood#candidchildhood#instakids#kidsforreal#honestmotherhood#motherhoodrising#myeverydaymagic#letthekids#instamom#instakids#inspiremyinstagram#momswithstyle#humansofjoy#momsofinstagram#ministylekids#livethelittlethings#abmhappylife#feelfreedeed#petitejoys#archie_ii

21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page