top of page
חיפוש

2018

כולם מסכמים שנה ודווקא לי, שאוהבת לכתוב ואוהבת לסכם, נעלמו מילות הסיכום. אני תוהה אם בנאלי יהיה לומר תודה ואולי מובן מאליו לומר שהשנה הזו הביאה עימה את הנס הכי גדול שאפשר לבקש . האמנם? אז במחשבה שנייה.... אולי לא בנאלי לא מובן מאליו עבורי שזכיתי בשלושה ילדים, לא מובן מאליו עבורי שהם בחרו בי להיות אמא שלהם. לא ברור מאליו בכלל , שהשותף שלי למסע המאד מורכב הזה , שנקרא חיים והורות בוחר בי כל יום מחדש ואוהב את כל מה שאני, עם כל מה שאני לא אוהבת תמיד להיות. מובן לי ולא היה לי מעולם מובן מאליו, שיש אנשים ושהיו אנשים בחיי , שאני מתגעגעת אליהם .שאני מתגעגעת למה שייצגו עבורי, מובן לי שבשנה הזו שהייתה למדתי להשלים עם כך שהם כפי שהם, נמצאים ונעלמים באותה נשימה. ואני לא תמיד צריכה לחפשם, הם פה איתי גם אם לא בגופם. מובן לי שהשנה הקרובה תביא עימה גם אתגרים. גם ימים פחות מוצלחים, ואני מודה ,מאד מודה, על כך שיש אהובים ואוהבים בחיי שיהיו שם , שירימו אותי ויתמכו בי אם אזדקק , שילטפו ויחבקו אם אבכה שישמחו איתי ויצחקו איתי בשניות שמשנות באמת. השנה הזו שהייתה, כן היא הייתה שנת נס , היא הביאה איתה חיים חדשים , נשמת אדם . מלאת תקווה התבוננות למידה והתפתחות שלי , ושלה . היא הביאה איתה מראה ייחודית- מדויקת ,מדייקת עבורי. ואני כל כך בת מזל שזכיתי בה. אני מודה על כל שיעור שקיבלתי בשנה הזו ומברכת על כל שיעור שעוד אקבל, מחכה בכיליון עיניים לשנה הזו להרגיש , גם את הדברים הפחות טובים ולהתמלא מהדברים הטובים, הפשוטים שלנו של הבית של המשפחה של החברות ושל האהבה. התמונה הזו אומרת הכול . הכול מתגמד . 1.1.2019 . שתהיה לנו שנה קסומה . אמן . #postpartum#family #familygoals #newborn


66 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page