top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

שינויים

עודכן: 9 בינו׳ 2019

ואו תודה באמת לפייסבוק ששלף את התמונה הזו והזכיר לי אותי לפני הרבה זמן ,בדיוק היום בעיתוי הכי לא מושלם,אחריי שבוע אשפוז בבית החולים עם אמי התינוקת ! כאשר אין בכלל ספק שאני נראית הכי רחוק ממטיבי שאפשר . וגם מרגישה כך. לילך הזו שלא היו לה יותר מידי דאגות וקטנטנים שתלויים בה 24/7 . בהחלט קצת מדגדג ומתגעגעת אליה לעיתים . אבל לכמה דברים אני לא מתגעגעת ובהחלט לדבר אחד במיוחד. לילך הזו שבתמונה רצתה להיות כל הזמן חזקה ומושלמת, ולהרגיש כל הזמן שהכול טוב וכך גם לשדר לאחרים. עם השנים, עם היותי מתפתחת לאישה שאני היום, הבנתי , שאני לא חייבת כל הזמן להיות אסופה. שמותר לי לפעמים להתנפץ לרסיסים קטנים קטנים , שמותר לי להרגיש עצב וכעס וכאב , ודווקא כשאני מרגישה ככה ומאפשרת לעצמי , אני מתגברת ואני חזקה . השבוע היה לי לא פשוט , אולי אפילו אפשר לומר שהיה קשה מאד . שתי ילדות קטנות חולות בבית , הסתיים באשפוז בבית החולים של התינוקת של שבוע! . ראיתי אותה עוברת בדיקות מכאיבות, ראיתי אותה בוכה . שמעתי אחרים בוכים. התגעגעתי לילדים שלי ולבית ולמיטה שלי, ובעיקר ככ רציתי שהיא תרגיש טוב ! שזה יגמר , וכל יום נאלצנו להשאר יום נוסף. תודה לאל, המחלה של אמי היא רק וירוס פשוט, שהקשה עליה לנשום, ואני מוקירה תודה על כך , אבל ברגע מסוים אחד בלילה שבין שישי לשבת הלבד הזה של בית החולים, הבכי של הילדים ושל ילדתי שלי התינוקת הקטנה שלי שרק לפני כמה חודשים הייתה ככ מוגנת ברחמי, הכאב שלה החוסר אונים לעזור לה, הכריע אותי . ובכיתי , ואפשרתי לעצמי לומר אני לא מסוגלת יותר , לא רוצה יותר. אמרתי את זה ונכון לאותה השנייה כך הרגשתי , אבל בשנייה שאמרתי את זה ואפשרתי לעצמי להתפרק , באמת להתפרק לחלקיקים, מיד הרגשתי את האנרגיה העצומה שלי , מחברת אותי בחזרה. אחריי כמה דק של בכי , ועצב , באה התקווה והציפייה וההוקרת תודה העצומה שיש בליבי כלפי החיים ומה שקיבלתי. אז אני מניחה שהמסר שלי בפוסט הזה הוא - תרשו לעצמכם להתפרק לפעמים , תרשו לעצמכם להיות עצובים וכואבים, לבכות, להרגיש בודדים , כי משם תצמחו לחזקים יותר . הפחד להיות חלש הוא הפחד הגרוע מכולם. מותר להיות חלשים , מותר לרצות להיות מחובקים ונאהבים ברגעים אלו, מותר לרצות להיות מי שאנחנו ולהרגיש כל מה שנרגיש. חוזרות הביתה ומה שנקרא שלום וביי!!! ובריאות, אמן! ❤️ #רקבריאות #אמהות #motherhood#mybabygirl #beyourself #greatfull#loveyourself#honestmotherhood#mommyblog #sickkids #goinghome#sohappy#family #familylife #momlife


28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page