top of page
חיפוש

עזרה אחריי הלידה

כבר תקופה שאני חושבת רבות איך ומה לכתוב על התקופה לאחר הלידה.כי רציתי ואני רוצה לחלוק דברים שהרגשתי. חוץ מכל הדברים הרגילים והמובנים מבחינתי, שאור ענק הגיע לתוך חיי ובחר בי , חוץ מאהבה עצומה אינסופית שאני מרגישה אחריי לידה, יש גם את הדברים שהרגשתי שצריך ויש מקום לדבר עליהם. ויצא כך שכתבתי ומחקתי המון פעמים. כי בעצמי עדיין מתלבטת כמה אפשר באמת להעביר רגשות במדיום הזה. אבל הנה כתבתי. והמילים פשוט זרמו ממני. אחריי הלידה, בסימביוטיות מופלאה , הרגשתי גם אני קצת כמו עובר. הרגשתי שאני מחפשת ורוצה להיות עטופה , אהובה, שיכילו אותי ושיבינו אותי. לא משנה איזו לידה זו, אבל בעיקר אם יש ילדים שמחכים בבית , התחושה ההפוכה ככ צורמת ובולטת. מהדקה הראשונה שפגשתי את המשפחה המדהימה שלי כבר בבית החולים, שוב אני זו שמכילה. בעלי והמשפחה היו בשבילי, אבל מהר מאד הם נשאבו למטלות היום יום. חברות באו והלכו . אבל הרצון והכמיהה למקום שהוא רק שלי רגשית, שרואים רק אותי ,התעצם והפך להיות מאיים ומפחיד ,בעיקר הפחיד אותי שהוא ישתלט עליי ולא יאפשר לי לראות את כל הטוב שיש לי שהוא יאפיל על הכול. כל התחושות האלה בד בבד ותוך כדי שאני חשה דברים הפוכים, ויבינו אותי כנראה נשים רבות . בוקר אחד קמתי והחלטתי שארכיב רשימה של דברים שיעזרו לי בתקופה הזו , ונעזרתי. אנשים אוהבים ואהובים בחיי ליוו אותי בתקופה אלו, ואני אפרט ואדבר על כמה מהם בפוסטים שונים. בפוסט הזה בוחרת להתמקד בתמצית פרחי באך אשר עזרו לי מאד. למי שלא מכיר ,הנה כמה פרטים על תמצית פרחי באך.דוקטור באך איתר 38 תמציות של פרחים, כאשר כל תמצית מתאימה לטיפוס או מצב מסוים שאינו מאוזן. תמציות פרחי באך מופקות בתהליך טבעי מפרחים והן לפיכך טבעיות לחלוטין. אני נעזרת בתמצית פרחי באך גם לנושאים הקשורים בילדים, על כך אפרט בפוסט נפרד. אני עדיין מקפידה לקחת את התמצית והיא עוזרת לי להתמודד גם עם ימים יותר עמוסים, עייפים כשמצב הרוח לא בשמיים. מתייגת כאן את שרון הנהדרת אשר מטפלת בפרחי הבאך ועזרה ועודנה עוזרת לי רבות... לבירור פרטים נוספים צרו קשר ישירות עם שרון : https://azo.co.il והכי חשוב , אל תתביישו להרגיש שאתם זקוקים לעזרה , ובעיקר אל תפחדו גם לקחת אותה ! Pic:@alona.art.photoraphy #specialized_ii#meandmyself#inspiremothers#parenthood_moments#parenthood #inspiremyinstagram#instamom#mommybloggerlife#humansofjoy#selfcareformoms#postpartumjourney #אמאלשלושה#אמאבלוגרית#החייםעצמם#אמאאמיתית#פרחיבאך #מודעות#אחרילידה


8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page