top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

נעם בכור שלי

נעם ילד מדהים שלי. אמנם אין לנו תעודות מחצית, אבל כן הייתה לנו אסיפת הורים. הגננת דיברה על הלב הגדול הזה שלך ,על היכולת לראות מה שאחרים לא רואים , על התבונה והסקרנות הרבה מעבר לגילך . כשילדתי אותך הייתי רק בת 27 , הראשונה מבין החברות שלי. לא ידעתי בכלל למה לצפות, שיניתי את דעתי על כל כך הרבה נושאים על שינה, על תזונה , על חוגים. היום כשאני כבר אמא לשלושה , ואיתך עברתי את כברת הדרך הכי ארוכה , את כל ההתלבטויות הכי גדולות , אני כבר יודעת למה אתה זקוק ומה אתה צריך , ואיך לגרום לך להיות מאושר . לא תמיד אני מצליחה , אתה יודע שעמוס פה . אבל אני תמיד מנסה. ⠀

אני מקווה שתמיד אוכל לדעת מה גורם לך לאושר. ושתמיד אוכל לשמור עלייך מוגן ובריא , ושתמיד תשאר סקרן ואמיץ כמו שאתה , כמו שהתגברת על הפחדים מהמפלצות בלילה .וגם בלילות כשפחדת , אתה לימדת אותי שזה בסדר גם לוותר על עקרונות כדי שיהיה לכולם טוב . למדתי ממך כל כך הרבה ועדיין כל יום לומדת. תודה לך אהוב שלי שבחרת בי להיות אמא שלך, תודה שאתה מאתגר אותי בקפיצות המטורפות והרוח השטות שלך! תודה שאתה מאלץ אותי להתפתח ולהיות יותר גמישה מחשבתית ויותר יצירתית כל הזמן .⠀

נ.ב זהו לא פוסט יום הולדת - אחד כזה יגיע בעוד חודש וחצי 😅.

סתם השתפכות של אהבה ♥️ ⠀#myboy #lovemyboy ##proudmama ⠀

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page