top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

ילדות שנייה

לא יודעת מי מכם יוכל להזדהות עם התחושות האלה אבל למען אלו שכן ארצה לשתף .

אני גדלתי די לבדי .

אבא שלי עבד המון שעות מחוץ לבית , כשהיה מגיע היה עייף וטרוד .

אמי הייתה אמנם הייתה יותר שעות ממנו בבית אבל לא נוכחת באמת מסיבותיה האישיות .

היום כאמא ,אני מבינה ומונעת הרבה מהחסכים האלה שלי ורוצה להיות דמות מאד דומיננטית ומשפיעה ומעצבת בחיי הילדים שלי .

נוכחת לחלוטין.

ואבא שלי , מדהים אותי ומרגש אותי.

נוכח כל כך . עוזר ולעולם לא אומר לי לא . מילה ששמעתי ממנו כל כך הרבה כילדה .

כל כך שמחה ומאושרת שזכיתי לחוויה המקרבת הזו עימו שמשנה את כל האופן שבו ראיתי אותו בילדותי .

ולפעמים אני חושבת שחלק גדול מהמטרה של הילדים שלנו בחיים שלנו ,היא תיקון החוויה שלנו עם הילדים שבנו .

הילדה שבי מאד מאושרת וחווה ילדות מתוקנת היום . אז פשוט לומר תודה .

תודה על ההזדמנות הזו להיות אמא נוכחת ומשפיעה ותודה ולהיות ילדה של מישהו גם אם אני כבר גדולה.

צילמה :Alona Art Photography


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page