top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

חוויה ברודוס עם הילדים



טסנו לרודוס משפחה גרעינית של חמישה.

לא כולל סבתא סבא דודים ואחיינית.

חמישה, זה הרבה. זה אולי נשמע מעט למי שיש לו יותר משלושה ילדים, אבל להיות עם שלושה ילדים בחוץ לארץ זו בהחלט משימה מאתגרת.

חדי האבחנה ישימו לב שלא קראתי לפוסט זה חופשה עם הילדים. כי האמת שזו ממש לא חופשה🤣. מדובר על משרה סופר סופר מלאה ועבודה פיזית של סבלות וסחיבות יומיומיות.

אז למה לטוס עם הילדים אתם שואלים ? שאלה טובה. גם אני מהרהרת בכך . והתשובה כנראה טמונה באופי ההורים.

בנסיעה עם הילדים יש רגעים רבים לא צפויים , טנטרומים ברגעים הכי לא רצויים, מחלות ווירוסים לא חביבים. והיכולת שלנו לזרום ולהיות ספונטנים , לנסות להתחייס למאורעות בהומור , הם המפתח להצלחת הנסיעה .

אם הצלחתם לעבור את כל הרגעים הלא קלים בנסיעה , כנראה שתצברו לא מעט חוויות ורגעי צחוק שתקחו איתכם בלב , לימים של חול. זכרונות חד פעמיים , שלא ישובו עוד, כי את הרגע הזה , נחווה רק עכשיו.

כמה דברים שבעייני יכולים קצת להקל על נסיעה עם הילדים : ❣תמיד להכין קופסאות של אוכל זמין קליל ובריא ( לא סוכר כי הם לא צריכים עוד אנרגיה ) לדרכים. ( העברות , שדה תעופה, צ'ק אין וגם לחדר לזמנים של בין לבין עדיף שלכל אחד יהיה משהו שהוא אוהב והוא בריא ומזין). קופסא עם פנקייקים בריאים , ירקות ופירות חתוכים, פריכיות , סמוצ'י - למי שלא מכיר אלו מחיות מוכנות של פירות ויש גם של ירקות . אל תסמכו על האוכל בשדה לרוב הוא מעובד יקר ולא מתאים לילדים. ❣משחקים לדרך ! כל אחד ומה שמתאים לו ומה שהוא רוצה. ( כן גם מסכים הולכים 🤣).

❣תיק או טרולי עם 2 סטים של בגדים להחלפה לכל ילד , וגם חולצה להחלפה לאמא ואבא . כי בדיוק ברגע הכי לא נכון אחד הילדים ימרח עליכם את הכריך שלא רצה לאכול. ❣שקיות קטנות של אשפה ! לאסוף אחריי הילדים שלכם וללמד אותם דרך ארץ . לא בכל מקום יהיה פח. ❣כסף קטן ילדים אוהבים להרגיש עצמאיים. לתת לכל ילד כמה מטבעות שיוכל לקנות לו משהו שהוא אוהב בחנות הקרובה למלון או במלון. דרך טובה ללמד אותם עלויות של דברים . ולתת להם אחריות ואופציה של בחירה. ❣לפני הטיסה ממש ממליצה לברר עם המלון מה המרחק בין החדר לבין המתקנים לילדים, לבריכה ,ולחדר האוכל, אם המרחק גדול מידי והילדים שלכם קטנים תחליפו מלון! ❣הורים לתינוקות ופעוטות, אנחנו מצאנו לנכון להביא עגלה אחת שהיא טיולון והחלפנו בין הפעוטה לתינוקת בשימוש גם עם מנשא. - זה משנה חיים שלפעוטה יש עגלה ❣תארזו יום לפני. ממש ממליצה . עדיף אפילו עם רשימה שמחולקת לפי ילדים.

לחיי חוויות רבות❣❣

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page