top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

השלמה והבנה של גופנו

כשניר היה בן 30 חגגנו לו יום הולדת ביוניברסל סטודיו אורלנדו, פארק שעשועים מטורף! אני הייתי אז בת 22 (!) אין מתקן שלא עלינו, גם למפחידים ביותר . אחריי יום שלם מחוץ למלון , יצאנו גם בערב , מלאי אנרגיה וכוחות. מתנה ליום הולדת קניתי לו יחד עם לירון גיסתי המקסימה לימים ,פלייסטיישן 3. היום ניר בן 42 ואני בת 34. ביום שבת היינו בלונה פארק , ואפילו על האנקונדה לא עליתי. כשחברה מנסה לתאם איתי בבר בתל אביב , אני רק מנסה למצוא דרך להניע אותה בעדינות לעבר בית הקפה הקרוב באזור השרון. פעם הייתי נלחמת בגוף שלי , הוא גם היה מסוגל לדברים אחרים, אבל גם אם לא היה מסוגל הייתי דוחקת בו עד הקצה , יוצאת למרות שעייפה קמה לעבודה אחריי לילה ארוך של ריקודים , עושה ספורט באופן שהכאיב ולחץ עליי . ובטח שלא אוכלת נכון . יש היאמרו שאולי הזדקנתי. ואולי זה נכון, אחריי 3 לידות ועם גידול ילדים קטנים אין ספק שהגוף מרגיש את השינויים . אבל דווקא , אני מרגישה , שעם השנים החכמתי והגעתי למקום שבו הגוף והנפש שלי הם מקדשי , אני רוצה לדאוג להם , להטיב איתם, לא לדחוק בהם, לאפשר להם מנוחה , לאפשר רגע מחשבה ובהירות. המון דברים השתנו מאז שהייתי בת 22 והייתי בסרטי אימה שלא נתנו לי לישון . והיום אני פשוט במקום שליו יותר , שלם יותר , ואני מאד שמחה ומודה על כך. יכול להיות שבעוד כמה שנים ישתנו הרצונות והצרכים שלי ואני אאפשר לעצמי את הגמישות הזו , אבל כרגע אני מודה שבירה באגנס ( בר שכונתי קטן ומתוק בהודש ) עם אדם אהוב לגמרי עושה לי את השבוע❣. לחיי ההתבגרות , ההבנה שלנו את עצמנו וההשלמה עם מה שאנחנו זקוקים לו עכשיו.

צילמה : alona art photography

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page