top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

על ביקורת עצמית ועל שחרור

עודכן: 24 במרץ 2019

הרבה פעמים כשאני מחליטה לעשות משהו, מגיע הקול הזה , הקול הפנימי שאומר לי לא כדאי. שמבקר אותי , שבודק אותי ומאתגר אותי.

הקול הזה , הפנימי שלי, שמנסה להניע אותי מלהיות מה שאני חולמת , שחוסם אותי מלנסות ולהכשל. כמה קשה להכיל אותו. ולפעמים אנחנו במאבק ואני מנסה להדוף אותו ולא להקשיב לו, ואז קול אחר מתעורר ומביע את דעתו.

הרבה מהפעולות היומיומיות שלי הן למען אחרים, אני נהנית מאד לעשות למען הילדים, לגדל אותם וכל מה שקשור בכל הוא בהחלט מלאכה מרובה.

אבל כשמגיע הרגע לעשות עבורי, הרבה פעמים המחשבות מתחילות לתעתע.

ספר נפלא ומומלץ על ידי הוא ״הקולות״ אשר נכתב על יד ד״ר עודד מבורך.

ספר אשר מדבר על המאבק הפנימי הגדול מכולם , והוא המאבק בין הקולות השונים שלנו.

אז מה אני עושה כאשר הקול הזה עולה?

אני מנסה להתפייס עימו. מנסה לקבל אותו .

הקול שמטרתו היא ככל הנראה לאתגר אותי ולבדוק כמה אוכל לגבור עליו, כמה רועש הוא.

ודווקא כשאני מקבלת אותו , ומחליטה לא לחשוש ממנו , ולא לאפשר לביקורת העצמית האינסופית להכריע את ההחלטה , אני מגלה שאר רוח שמאפשר לי לפרוח ולהיות יצירתית ובעלת תעוזה.

אמהות רבות , לרוב מרגישות את הקולות האלו .

אלו שדוחפים לעבוד קשה , אבל מרגישים אשמה על ההעדרות מהבית.

הרצון להגשים את עצמנו, תמיד מרגיש כעל חשבונם של הילדים. אך למעשה זוהי אינה האמת.

בפוסט הזה , אני פשוט רוצה להמליץ לכם להיות מודעים לקולות השונים בתוככם, לא מתוך מאבק ולא מתוך פחד. אלא מתוך קבלה והכלה אמיתית שלהם, שכן הם כולם חלקים שונים בתוככם. וכולם מייצגים אתכם באופן כזה או אחר.

לילך הניג שמול

אמא לשלושה , אישה לניר.

בעלת בלוג ואינסטגרם המדבר חיים ואמהות.

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול

תואר שני בעיצוב משולב

ותואר שני נוסף באמנות בינתחומית

צילמה alona art photography

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page