top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תLilach Henig-Shmoul

הילדה שבי

עודכן: 9 ביוני 2019

אני רואה אותך. את כל כולך .את כה רוצה אהבה ללא תנאים. את כל כך רוצה להרגיש עטופה ומוגנת. את מחפשת ובודקת כמה תוכלי לדחוף את קצה הגבול ועדיין להיות נאהבת. אני רואה אותך , בודדה לעיתים. בוכה לעיתים. מרגישה שהעולם סוגר אותך. לא רואה ולא מבחין בך. אני רואה אותך .אני יודעת שאת רק רוצה חיבוק. רק רוצה מילה חמה. אני יודעת שלא קל לך. שאת מוותרת . שאת נאלצת להתבגר ולהתגבר כל הזמן. אני רואה אותך , מתבוננת בתקווה בכל יום חדש , מקווה ורוצה להרגיש שאת הכול , שאני שלך. אני רואה אותך מאוכזבת לעיתים ומרגישה שלא קיבלת מספיק . שלא חושבים שאת מוצלחת , שלא חושבים שאת מדהימה ונדירה וכל מה שאת באמת באמת. ילדה שבתוכי , הילדה שאני, אני רואה אותך. אני כבר לא רק את , ויש בי עוד המון חלקים , חלקים רבים שמרכיבים אותנו יחד , חלקים שמאפשרים לי לראות אותך ולהכיר בך. אני יודעת שרבות מן המשאלות שלך , יוותרו ללא מענה. אבל אני כאן. ואני אוהבת אותך ילדה שבי. אני רואה אותך. אני מבינה אותך. אני לא נלחמת בך. כל פעם שאת מבליחה בליבי ,אני מזהה אותך. ושלמה עם מי שאת. אני כל כך שמחה שמצאתי אותך ושמצאתי את הכוח להכיר בך ולאהוב אותך . כי מאז, אנחנו אפילו די מסתדרות. מה היחס שלכם לילד שבכם?

צילמה alona art photography


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page